Translate

niedziela, 24 czerwca 2012

Michałek - nasze początki

Na dzień dzisiejszy Michałek ma 3 miesiące i 24 dni - urodził się 28 lutego roku przestępnego o godzinie 23:25 :) Brakowało tylko 35 minut, a synek obchodziłby urodziny co cztery lata ;) 
Michałek jest moim pierwszym dzieckiem. Nie będę ukrywać, że początki były bardzo trudne, moje życie obróciło się o 180 stopni i trzeba było się do tego przyzwyczaić. Z każdym dniem poznawaliśmy się z synkiem. Dziś jest już lepiej - dużo wiemy o sobie, ale też daleka droga przed nami, którą będziemy przechodzić wspólnie z radością.

8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście życie przy dziecku się zmienia ale jak dla mnie to na bardziej pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ,że teraz w moim życiu jest więcej radości, ale i też więcej obowiązków, zmartwień itp.

      Usuń
  2. Jakie wielkie oczyska - świetne :) Ja już jestem mamą dwa lata, a i tak nie ma dnia, żeby moje dziecię mnie czymś nowym nie zaskoczyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy dzień jak kinder niespodzianka :), nie wiadomo co jest w środku ;)

      Usuń
  3. Gratuluję Ci bardzo! Masz pięknego synka.
    Życzę Ci dużo radości z macierzyństwa. Na pewno odnajdziesz się w tej cudownej roli.
    Pozdrawiam Was ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Aniu...Michał ma piękne oczęta!
    Ale będzie czarował :)
    Pozdrowienia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam nową blogującą mamę :) Nasz Anti straszy o 3dni:) Będę zaglądać buziaki, a synek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam w blogowym swiecie :)
    Przyjemnosci zecze!

    Synek ma cudne oczka!
    Pozdrawiam cieplo- K.

    OdpowiedzUsuń