Translate

wtorek, 19 lutego 2013

Wszystkiego po trochu ... :)

Dziś po przebudzeniu się patrzę za okno i oczom nie wierzę -ZNOWU ŚNIEG! :/ od razu nastrój mi się popsuł- bo ja już chcę wiosnę; no ale o tym to już wiecie z poprzednich postów więc nie będę przynudzac. 

Od wczoraj w nocy zostaliśmy z Michasiem sami, tata M wyjechał do pracy i wróci dopiero w piątek lub sobotę:/ 

Ostatnio u nas dużo zmian: zmiana pracy taty M, moje rozpoczęcie pracy (już chyba w tym tygodniu-czekam na potwierdzenie) , Michasia trzeba oddac na dniach w dobre ręce (chyba zajmie się rodzina bo do żłobka jeszcze nie chcę puszczac - za malutki jest synek)
 Kupiłam sobie również botki :) O TAKIE: 

Nowe botki nowe życie ;) jak to mówią ...



No cóż to chyba było by na tyle...a jeszcze chciałam się z Wami podzielic moim ostatnim odkryciem- świetna wanna dla dwojga; ale by się nam taka przydała, zobaczcie:



Słodkich snów

A

5 komentarzy:

  1. No dużo zmian u Was! Super, że wracasz do pracy :) Będę trzymać kciuki :)
    A wanna... mm.. jakbym się tak rozłożyła chętnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajowa taka wanna :) A botki śliczne.

    A śnieżkowi mówimy PA PA !

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejej! ja chcę taką wannę!!! wstawię sobie do salonu chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko dlaczego wanna jest dzielona, żeby partner wody nie podbierał?
    Jak na kobietę przystało do butków trzeba dokupić pod kolor torebkę i żaden śnieg humoru nie zepsuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty fajne:) Ja teraz na adidasy i trampki stawiam:)

    OdpowiedzUsuń