Translate

czwartek, 8 listopada 2012

Chcę być kochana tak jak chcę -recenzja

Myślę, że każdej z Pań zainteresowanej relacjami damsko-męskimi przypadnie ta książka do gustu. W skrócie jest to poradnik o tym  jak nie stać się uzależnioną od mężczyzny (partnera) w sensie psychicznym, jak zachować równowagę w relacji, aby nie była to relacja na zasadzie ja dla Ciebie wszystko poświęcam, oddaję Ci swój cały świat, a później mam do Ciebie pretensje, że Ty się mną nie zajmujesz tak jakbym tego chciała, potrzebowała...
Ponadto książka przekonuje nas, Kobiety, abyśmy nie zapominały o sobie i siebie również rozpieszczały, pielęgnowały swoje zainteresowania, codziennie podarowały sobie chwilę wytchnienia; abyśmy nie zatraciły siebie samych; bo gdy dzieci się już wychowa i odejdą z domu w świat, a mężczyzna zawodzi, co nam wtedy pozostaje?  ;)


Więcej dowiecie się w czasie lektury książki; jakby ktoś przeczytał to jestem ciekawa Waszych opinii, czekam :) 

Pozdrawiam

A :)

4 komentarze:

  1. Jakoś zawsze podchodzę dość sceptycznie do tego typu poradników i szczerze mówiąc trochę mnie śmieszą bo jakby nie było to głównie składają się z frazesów wszelakich ale tej książki nie czytałam więc oczywiście nie mogę oceniać:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń